Legalitate și bună administrare

Imagini

Informații

Data: 25 Noiembrie 2020, 17:00 Miercuri

Descriere

Miercuri, 25 Noiembrie, 2020, ora 17:00, vă invităm la Conferința ”Legalitate și bună administrare în Asociațiile de Proprietari”! Evenimentul se adresează cu prioritate Asociațiilor de Proprietari și Administratorilor de Condominii din județul Brașov și in limita locurilor disponibile, tuturor persoanelor interesate.
Teme de dezbatere:
1. demersuri necesare pentru intrarea în legalitate a tuturor asociațiilor de proprietari;
2. calificarea profesională și atestarea administratorilor de condominii;
3. relația asociațiilor de proprietari și a administratorilor de condominii cu autoritățile publice locale.
Temele propuse vor fi abordate din perspectiva Legii 196/2018 și a proiectului de modificare a acesteia.
Înscrierea la eveniment se poate face prin email la următoarele adrese: aaca.contact@gmail.com sau fapbrasov@yahoo.com
Organizatori: Asociația Administratorilor de Condominii Alfa (AACA) și Federația Asociațiilor de Proprietari Brașov (FAP).
Invitați: Senator Silvia Dinică, inițiatorul noului proiect de modificare a Legii 196/2018; Deputat Gabriel Andronache, membru în Comisia Juridică a Camerei Deputaților; Allen Coliban, Noul Primar al Brașovului, Mihai Mereuță, președintele Ligii Habitat București.
Moderator: Av. Vasile Emil Martin, fondator al Property Hub Brașov.
Vă așteptăm !
Ps. pentru participare este nevoie ca pe dispozitivul de conectare la conferință (computer, tabletă, telefon) să aveți instalată aplicația Zoom.

Autentificare

Vă rugăm să introduceți emailul și parola Dvs:

Înregistrare Express

Introduceți adresa de email și parola:

Pe Fest.ro, puteți adăuga propriile evenimente pentru a vă promova sau distribui publicului nostru. Pentru acest lucru, creați un cont personal și urmați acești pași: 1. Autentificați-vă sau înregistrați-vă pe platformă. 2. Accesați "Contul meu" și categoria "Pentru proprietar". 3. Completați formularul "Adaugă un eveniment nou" cu informațiile despre evenimentul dvs. 4. Adăugați o imagine relevantă pentru eveniment. 5. Revizuiți informațiile și publicați evenimentul. 6. Acesta va fi verificat de către echipa noastră înainte de a fi afișat pe site pentru toți utilizatorii. 7. După aprobare, acesta va fi vizibil pentru toți. 8. Oricând veți avea acces rapid și ușor pentru a gestiona și actualiza detaliile evenimentului în funcție de necesitățile dvs. Așteptăm cu interes evenimentele dvs. pe Fest.ro!

Emailul Dvs este deja înregistrat pe Fest.ro. Doriți să unificați ambele conturi de utilizator?